30 Aralık 2015 Çarşamba

Lesoleil Güneş Görmeyen Saçlar İçin Şampuan Deneyimlerim


Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere 3 haftadır kullandığım ve dün itibari ile bitirdiğim bir şampuandan bahsedeceğim :)
Lesoleil firmasına bu güzel sunumu için teşekkürlerimi iletiyorum :)

Daha doğru ve sağlıklı sonuçlar yazabilmem için şampuanı bitirene kadar beklemeyi tercih ettim :)
Öncelikle şuna değinmek istiyorum;
''Güneş görmeyen saçlar'' deyince aklınıza sadece tesettür gelmesin.
Lesoleil.com 'sitesinden alınan bu görselde de gördüğünüz gibi mesleği gereği,şapka,bone,tülbent vs. kullanmak zorunda olan herkesi kapsıyor.
Hal böyle olunca,hava almayan bir saç derisi bakterilerin ve kepeklerin kolayca yer bulabileceği bir yer haline geliyor.
Ayrıca kışın güneşin kendini çok fazla göstermemesi de saçlarımızı etkiliyor.
İşte bu soruna bir çözüm getirebilmek için Lesoleil markası böyle bir şampuan üretmiş.
Gelelim benim en çok dikkatimi çeken özelliğine,yani içeriğine...

Bu şampuan tam 5 mineral ve 5 bitki içeriyor.
Bitki ve minerallerin saçlarımıza etkisinin çok büyük olduğuna inananlardanım ki zaten bu kanıtlanmış bir gerçek.
Bakalım hangi bitki ve mineralleri içeriyormuş;

Sevdiğim bir diğer özelliği ise;
Paraben
Parafin
Sodium Lauril
Sülfat(SLS)
Sodium Laureth
Sülfat (SLES)
İÇERMİYOR.



Tasarımı çok şık,özellikle kapak kısmını sevdim :)

Görselde gördüğünüz gibi krem renginde.
Kokusunu sevdim,ayrıca saçlarda çok kalıcı bir kokuya sahip.

Yorumlarıma geçecek olursak;
Beğendiğim özelliklerinden başlayalım;
Saçlara gerçekten bir hacim veriyor bunu gözlemlerime dayanarak söyleyebilirim :)
Kokusunun kalıcı olması yukarı da dediğim gibi sevdiğim bir özellik oldu :)
Çok fazla kullanmanıza gerek kalmadan köpürmesi gayet başarılı.
Duştan çıktıktan hemen sonra saçlarınızdaki yumuşaklık hissini görebilirsiniz.
Saçları temizleme işlevini gayet güzel yerine getiriyor.
Birkaç sevmediğim özelliği ise;
Benim saçlarım yağlı değil,kullandığım şampuanın türü de zaten normal saçlar içindi ancak kullandığım diğer şampuana göre bu şampuandan sonra saçlarımda daha kısa sürede yağlandığını gözlemledim.
Saçlarımda zaten mevcut olan bir dökülme söz konusuydu, bu duruma bir artısı veya eksisi olmadı,benim beklentim saç dökülmesini de durdurmasa da azaltmasından yanaydı ancak bu duruma ne yazık ki bir etkisi olmadı.


Son olarak şunu söyleyebilirim; bu şampuana temiz ve sağlıklı içeriği açısından bir şans daha vermeye ve diğer şampuanımla değişmeli olarak saç bakım rutinime eklemeye karar verdim :)

Bu şampuana Gratis,Watsons,Rossman,Carrefoursa ve Şok marketlerden ulaşabilirsiniz.
650 ml. olanı sanırım 15 TL civarında :)

Okuduğunuz için teşekkürler..
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder