22 Aralık 2015 Salı

Pastel Daylong Lipcolor Kissproof | Likit Mat Ruj 15 Numara

Merhabalar :)
Bugün sizlere,son dönemde neredeyse herkesin dilinde olan Pastel markasının likit mat kalıcı rujlarından bahsetmek istiyorum :)
Benim elimde sadece 15 numarası olduğu için,bugün sadece ondan bahsedeceğim ama yakın zamanda diğer renklerini de almayı planlıyorum :)

Bu ruju alalı yaklaşık 1 ay olmasına rağmen bana parlak bitişli rujlarımı unutturdu ve neredeyse her makyajımda elimin gittiği ruj oldu diyebilirim :)

Rujun bendeki duruşu bu şekilde :)
Rengi kahve alttonlu bir nude ! :) 
Hiç kahve tonlu bir ruj kullanmamıştım ama bu rengi gerçekten sevdim :)
Nude renkleri seviyorsanuz bu ruju da çok seveceğinize eminim :)

Ürünün içeriğindeki maddeler sayesinde dudağınıza ilk sürdüğünüzde ıslak bir görüntü veriyor ve yaklaşık 1 dakika içinde ürün dudağınızda kuruyarak matlaşıyor :)
Bu rujun duruşuna,rengine,yapısına gerçekten bayıldım :)
Uzun süre dudağınızda kalabiliyor :)
Eğer çok ağır,yağlı yemek yemezseniz çok daha uzun dayanabiliyor :)
Yemekten çıktığı durumlarda ise sadece dudakların orta bölgesindeki açılmaları tazeleyerek güne devam edebilirsiniz :)

Gelelim sevmediğim özelliğine...
Malesef ki her güzelin bir kusuru oluyor...
Bu rujun kusuru ise şöyle;
Dudakları çok ama çok kurutuyor..
Aman diyeyim sakın altına lipbalm ya da dudak kremi vs. kullanmadan bu ruju sürmeye kalkmayın..
Yoksa rujun 30 dakikadan fazla dudağınızda durmasına dayanamazsınız,gerçekten rahatsız edici olabiliyor..
Ama dediğim gibi , lipbalm ve dudak kremleriyle bu sorun halledilemeyecek boyutta değil :)
Bu ürünü Watsons,Rossman ve Pastel'in kendi internet sitesinde bulabilirsiniz :)
Güncel Fiyatı :20 TL

Okuduğunuz için teşekkürler,bir başka yazımda görüşmek üzere,HOŞÇAKALIN.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder