15 Aralık 2015 Salı

Saç Bakım Rutinim

Merhabalar :)
Bugün size saç bakım rutinimden bahsedeceğim :)

Öncelikle saç konusunun benim hayatımdaki öneminden bahsetmek istiyorum..
Bence saçlar bir kadının en önemli aksesuarıdır ! :)
Eğer saçım gün içinde iyi görünmüyorsa bu beni çok ama çok fazla rahatsız eder..
Saç mı yoksa makyaj mı deseler,öncelikle saçlarımın güzel görünmesini isterim :)
Makyaj yapmayı çok sevsem de daha çok doğallıktan yanayım yani dediğim gibi eğer böyle bir soru soracak olsalar,güzel saçlar,0 makyaj derim :)
Ha birde uzun saç takıntım vardır,Lise yıllarımın başında saçlarım belime kadardı ancak o zamanlardan başlayan ''Sarı saç'' takıntım yüzünden saçlarımı baya bir yıprattım malesef şuan o boya getiremiyorum saçlarımı :/
(Şuan 20 yaşındayım)
Bu konuyu çok fazla uzatmayacağım yoksa okurken sıkılacağınız çooook ama çoook uzun bir yazı olacak..
Eğer isterseniz ''Saç Maceram'' adlı başlıkta bu konuyu daha ayrıntılı bir şekilde sizinle paylaşabilirim,istiyorsanız lütfen yorum kısmına yazın :)

O zaman asıl konuya geçebiliriz :)

Saçlarım ince telli ve boyalı kategorisine giriyor :)
Saçlarımı 2 günde bir yıkıyorum,bu bazen 3 günde bir de olabiliyor.
Saç yıkama düzeniyle ilgili bir sürü söylentiler var biliyorsunuz ki;
Kimisi hergün yıkanmasını öneriyor,kimisi sabah akşam,kimisi benim gibi,kimisi de haftada 1..

Ben hergün saç yıkamanın sağlıklı olduğunu düşünmüyorum açıkçası,çünkü saçın kendi üretttiği yağına da ihtiyacı vardır ve hergün yıkanan saçlar çok daha çabuk yağlanır,çünkü saç hergün yıkandıkça buna alışıyor..
Tabii haftada 1 de yıkamayı önermiyorum o da saçların çok fazla yağlanmasına sebep olur..
Kullandığım ürünlere geçebiliriz artık..:)

Şampuanımdan başlayalım öyleyse :)

Urban Care İntense Keratin Serisi
Aşırı yıpranmış ve işlem görmüş saçlara ekstra hasar onarımı vaad ediyor..
Bu şampuanı yaklaşık bi 2.5 aydır düzenli kullanıyorum.
3 tüp bitirdim :)
İlk kullandığım günden itibaren saçlarımdaki yumuşaklığı fark edebiliyorum..
Hoş bir kokusu var :)
Saçları kesinlikle yağlandırmıyor :)
Pembiş ambalajları ise gönlümü fetheden bir başka özellik..:)

Şampuanın içeriği bu şekilde


Paraben içermemesi şampuanın güzel bir özelliği..

Çok ama çok memnun kaldım ben bu şampuandan..:)
Sürekli şampuan değiştiren ve bu durumdan memnun olmayan birisi olarak aradığım şampuanı sanırım buldum diye düşünüyorum :)
Ama arada bir yeni şampuanlar denemeyeceğim anlamına da gelmiyor bu :)
Hatta dün itibari ile yeni bir şampuan denemeye başladım,onun yorumları da etkilerini görünce blogda olacak :)
Ancak ne olursa olsun yeni şampuanlar denesemde eğer bu şampuandan daha güzel değilse kolay kolay vazgeçemeyeceğim bir şampuan benim için,eğer denediğim şampuanın güzel etkilerini görürsem de bu şampuan ile değişmeli olarak kullanmayı düşünüyorum..:)


Urban Care İntense Sıvı Saç Kremi
Şampuanla aynı seriye ait bu sıvı saç kreminin vaad ettikleri de aynı olduğu için uzun uzun yazmıyorum :)
Ben bu ürünü duştan çıkınca,havlu ile nemi alınmış saçlarıma,şişeyi iyice çalkalayıp uyguluyorum :)
2 fazlı ürün olduğu için iyice karışması açısından çalkalamak önemli :)
Ayrıca bu ürün benim saçlarımda hiçbir ağırlık yapmadı :)
Saçlarıma uyguladıktan sonra saçlarımı tarıyorum, bu sıvı saç kremi sayesinde saçlarım dolaşmadan rahatça taranıyor :)
Siz de benim gibi duştan sonra dolaşan ve kabaran saçlara sahipseniz mutlaka tavsiye ediyorum :)
İçeriği bu şekilde ;

Ayrıca bu serinin normal saç kremi ve saç maskesi de mevcut,yakın zamanda onları da rutinime eklemeyi planlıyorum :)
Urban Care markası tüm Gratis,Watsons,Rossman'larda bulabilirsiniz .
Ayrıca Kozmela 'da şuanda %50 indirimle bu ürünlere ulaşabilirsiniz :)
Denemek isteyenler bence kaçırmasın derim ;)


Loreal Paris Mucizevi Saç Bakım Kremi
Bu serinin önce saç bakım yağını kullanmıştım,ondan da çok memnun kaldığımı söyleyebilirim :)
Bu kremde benim 2.tüpüm :)

Aslında bu ürüne krem demek pek içimden gelmiyor çünkü oldukça sıvı bir yapıya sahip..
Bu ürünü saç uçlarıma ve saçımın boyuna yediriyorum ve saçlarımı kuruttuğumda saçlarıma verdiği parlaklığı gözle görebiliyorum :)
İçeriği bu şekilde;

Bu ürüne de tüm Gratis,Watsons,Rossman,Migros ve çeşitli marketlerden, ayrıca kişisel bakım sitelerinden ulaşabilirsiniz :)
Fiyatı 10-12 TL arası :)

Morfose Milkshake Saç Köpüğü

Bu saç köpüğü adından da anlaşılacağı gibi mis gibi milkshake kokuyor :)
Bu kokuyu sevenler için sırf kokusu için bile tavsiye edebilirim :)
Milkshake kokulu saçlar... :)
Kulağa hoş geliyor değil mi ? :)


Bu ürünü de gün içinde saçlarımı çok cansız ve sönük hissettiğim zaman uyguluyorum :)
Bu ürüne Kuaför Sepeti 'den ulaşabilirsiniz :)
Ben 17 TL' ye aldım :)


Morfose Argan Yağı

Yine Morfose markasına ait olan bu argan yağına bayılıyorum :)
Malum artık saçlarına maşa,düzleştirici vs. ısıl işlem uygulamayan neredeyse yok..:)
Bu da saçlara zarar veriyor herkesin bildiği gibi :/
Bu zararı minimum düzeye indirebilmek,saçın beslenmesini sağlamak ve saçlarımın daha sağlıklı görünmesini sağlamak amacıyla saçlarıma ısıl işlem yaptıktan hemen sonra bu ürünü saçlarıma uyguluyorum :)
İçeriği bu şekilde;


Argan yağı arayışında olanlara tavsiye ediyorum:)
Bu ürüne de Kuaför Sepeti'nden ulaşabilirsiniz :)
Fiyatı 17.50 TL :)

Zaman ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum,umarım yararlı bir yazı olmuştur :)
Bloğumu takip ederseniz çok sevinirim :)

HOŞÇAKALIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder