3 Şubat 2016 Çarşamba

3K Çekilişim :) Hediyelere Yakından Bakalım :)

Herkese merhabaaaa :)
Beni instagram üzerinden takip edenler bilir,birkaç gün önce 3000 oluşumuzu kutlamak amacıyla bir çekiliş başlattım :)

KATILIM ŞARTLARI

1.İnstagram üzerinden beni takip etmek
Duuyguununblogu
2.Çekiliş fotoğrafını kendi profilinizde #duygudanmutluluk #cekilis #cekilisvar etiketleriyle paylaşmak.
3.Benim profilimdeki çekiliş fotoğrafının altına KATILDIM yazmak :)

+ 1 HAK İÇİN
Bloğumu takibe alıp, paylaştığınız fotoğrafta ya da benim profilimdeki çekiliş fotoğrafının altına GFC'nizi yazmak. :)


Öyleyse şimdi hediyelere geçelim,
Biraz yakından bakalım istedim :)
NOT: Kozmetik ürünleri hiç açılmamış olarak gönderilecektir,görsellerdekiler bana aittir.:)



Son günlerde çok popüler olan kitap :)
SİZİ MUTLULUK DENİZİNDE YÜZDÜRECEK EĞLENCELİ ŞEYLER :)

Kitabın içinden birkaç görsel.. :)







Essence Happy Girls Are Pretty Koleksiyonunun bu minnoş allığı :)



Yine aynı serinin çok meşhur kontür seti :)

Kontür kısmı gerçekten çok başarılı ;)

Essence markasının çok sevdiğim dudak kalemi
11 İn The Nude 


3 adet minnoş çorap :)





HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM :)

1 yorum: