5 Şubat 2016 Cuma

Bitenler | Ocak 2016

Herkese Merhaba ! :)

Bugün sizlere Ocak ayından bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim,aslında yazıp yazmamak arasında çok gidip geldim çünkü çok fazla ürün bitirdiğim söylenemez ama sonunda yazmaya karar verdim :)



Şöyle genel olarak bakacak olursak 4 tane ürün bitirmişim :)
Note- Full Coverage Concealer ( Kapatıcı )


Kozmetikten başlayalım :)
Pek fazla kozmetik bitiren bir insan değilim bu ürünün bitmesi benim için zafer gibi birşey oldu açıkçası :)
Göz altlarımda çok morluk sorunu olmadığı için yoğun olarak kapatması benim için önemli bir ayrıntı değildi ama bu ürünü çok ama çok başarılı bulduğumu söylebilirim.
Aşırı derecede bi morluk sorununuz yoksa memnun kalacağınızı düşünüyorum :)
Transparan bir pudrayla sabitlediğiniz takdirde çizgilere dolma yapmıyor :)
Ayrıca benim bu kapatıcı da en sevdiğim özellik göz altlarımı çok aydınlık göstermesi,yani sağlıklı bir ışıltı katıyor :)
Bir daha alır mıyım ? Aklımda denemek istediğim birkaç üründen sonra alabilirim :)
Bendeki 01-İvory rengi bir de 02-Beige rengi mevcut
Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.
Fiyatını tam hatırlamıyorum ancak 18-22 TL civarında olması gerekiyor.


Essence - 33 Wild White Ways Oje

Essence'in ojelerini genel olarak çok başarılı buluyorum.
Bu ojeyi sanırım yazın almıştım.
Opaklığı ve yapısı gerçekten çok başarılı.
İçinde 4'te 1'i durmasına rağmen kurudu,bu yüzden çöpe gidiyor.
Bir daha alır mıyım,alırım,çünkü yapısını gerçekten çok beğendim umarım birdaha bu kadar çabuk kurumaz..
Gratis ve Rossman mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı 2,95 TL

Urban Care Keratin Sıvı Saç Spreyi

Ben bu markanın ürünlerine ba-yıl-dım !
Banyodan sonra ıslak saçlarıma uyguluyorum ve saçlarımı zorlanmadan tarayabiliyorum.
Kokusu harika :)
Kullandığımdan beri saçlarıma verdiği parlaklığı ve saç uçlarımdaki sağlıksız görüntünün düzeldiğini gözlemliyorum :)
İçeriğinden bahsetmeyeceğim çünkü önceki yazımda uzun uzun bahsetmiştim.
Okumak isterseniz ;
Link :saç bakım rutinim

Bu ürüne Watsons,Gratis,Rossman ve Kozmela'dan ulaşabilirsiniz :)
Ben kozmela indirimden tanesi 10 TL ye stoklamıştım,şuanda stok yaptığım ürünü kullanmaya başladım bile :)


Benri Kare Pamuk
Bunlardan bahsetmeme artık gerek var mı bilmiyorum :)
Neredeyse her indirimde alıyorum ve hep stok çekmecemde mevcut :)
Fiyatı 3-4 TL
Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz :)


Okuduğunuz için teşekkürler,görüşmek üzereee.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder