11 Şubat 2016 Perşembe

Hande Polat Sif Saç Bakım Yağı 1.Ay ( Rapunzel olmak isteyen kızın günlüğü #3)

Herkese Merhabalar !
Bugün sizlerle birlikte saçlarımın Hande Polat Sif Saç Bakım Yağı ile 1 ayda ne kadar uzadığına bakacağız :)

Öncelikle bu yağ hakkındaki detaylı inceleme yazımı okumak isterseniz Buraya tıklayın :)
Ben bu yağı haftada 3 gün saç diplerime masaj yaparak,2-3 saat bekletip yıkıyorum.

Aynı zamanda bu bir ay boyunca Sarımsaklı Şampuanını da kullandım,ayrıntılı bilgiye yine yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz :)
Gelelim Saç uzatma konusunda geçtiğimiz 1 ay boyunca başka neler yaptığıma :)

Saç uzatan besinleri araştırdım ve sizler içinde bloğuma yazdım,

O yazıma da Buradan ulaşabilirsiniz :)

Peki ben bu besinlerden hangilerini düzenli olarak tüketmeye çalıştım :)

YUMURTA: Aramın pek de iyi olduğunu söyleyemeyeceğim ama geçtiğimiz ay boyunca haftada 3-4 kere tüketmeye özen gösterdim :)

HAVUÇ: Havucun saç uzatmaya olan faydasını öğrenince neredeyse hergün tüketir oldum :)
DOMATES : Her sabah kahvaltı da tüketmeye özen göstermeye başladım :)



Geçtiğimiz 1 ay içinde yaptığım bir başka değişikliğe geçecek olursak, haftada 2-3 kere kullandığım düzleştirici ve maşayı haftada 1 ' e düşürdüm :)

Bakalım bu yaptıklarımın sonucunda hep aynı boyunda seyreden saçlarım ne kadar uzamış :)



Kazağımdaki koyu pembe çizgileri saydığımızda 1.fotoğrafta 9.çizgideyken 2.fotoğrafta 8.çizgiye inmiş :) 
Evet çok mucizevi bir uzama değil ama ben sonuçtan memnunum ve devam ettikçe daha etkili olacağına inanıyorum :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ! :)

2 yorum:

  1. Sanırım normalde de 1 ayda bu kadar uzama sağlanıyordur. Çok da bir etkisi olmamış gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım boyama işleminden çok yıprandığı için uzun süredir aynı boyda kalıyordu bi uzama olmuyordu saçlarım küsmüştü çünkü,ama bu yağ ile bakım yapınca hem saçlarım daha canlı ve parlak bir görünüme kavuştu hemde evet çok bir uzama değil ama yinede birazda olsa uzamaya başladığını görmek beni mutlu etti,bir sonraki aydan daha da umutluyum,saçların bi ürüne alışma sürecini de baz alıyorum çünkü :)

      Sil