9 Şubat 2016 Salı

M.A.C Extra Dimension Skinfinish - Oh Darling - Aydınlatıcı İncelemesi

Herkese Merhaba :)


Bugün sizlere İnstagram üzerinden çok severek takip ettiğim bir bloggerın çekilişinden kazandığım harika üründen bahsedeceğim :)
Benim elimde Mac'e ait tek bir ürün vardı o da Full Coverage Fondöteniydi,şuan Mac ürünlerim 3'e çıktı :)

Bunu neden mi söyledim ? Çünkü Mac ürünlerinin yapısına,özelliklerine pek aşina bir insan olmadığımı en başta belirtmek istedim :)
Bugün aslında öyle çok ayrıntılı bir inceleme olmayacak.
Bol fotoğraflı ve okurken sıkılmayacağınız bir yazı olsun istedim :)


Tasarımından bahsedecek olursak koleksiyon ürünü olduğu için diğer klasik siyah tasarımlarından farklı olarak metalik mavi rengi kullanılmış :)


Ürün gördüğünüz üzere Sarı tonlu bir aydınlatıcı hatta baya sarııııı :)
Her cilde uyum sağlamayabilir bu açıdan bakacak olursak.
Ben beyaz -buğday ten arası bir cilt tonuna sahibim ve bende duruşunu çok sevdim diyebilirim :)
Özellikle yazın bronz bir ten üzerine harika olacağını düşünüyorum :)
Yapısına geçecek olursak çok ince yapılı diyebilirim.
Tamamen toz bir ürün ancak kullanırken çok tozutma gibi bir sorunu yok.


Görünüm olarak şunu söylebilirim ki; metalik ve ıslak bitişli aydınlatıcı arayışında olanlar kesinlikle bu ürüne bir göz atmalılar diye düşünüyorum ;)

Kalıcılığını baya başarılı buldum :)

Rahat bi 7-8 saat yüzde durduğunu söylebilirim :)

Almak isteyenler için söylüyorum :) Bu ürün Mac'in Yılbaşı koleksiyonuna ait Limited Edition yani sınırlı sayıda üretilmiş ve ülkemizde de mevcut :)

Fiyatı :92 TL

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder