17 Mart 2016 Perşembe

Therasilk Şampuan ve Saç Kremi İzlenimlerim

Herkese Merhaba !
Bazı sebeplerden dolayı,yazmayalı uzun bir ara oldu evet..
Yazacak o kadar çok şey birikti ki..
Yani diyeceğim o ki; bu ara fazlasıyla yeni yazıyla karşılaşabilirsiniz burada :)
Herneyse konumuza geçelim :)
Bugün sizlere 3 haftadır deneyimlediğim bir şampuan ve saç kreminden bahsedeceğim :)


Therasilk İpek Proteinli Şampuan ve Saç Kremi
Bu markanın ürünlerini ilk defa deneme şansı buldum :)
İpek proteini içerdiğini duyunca, başlarda beklentim baya bir yükseldi açıkçası  :)

Özelliklerinden kısaca bahsedecek olursak;




Therasilk İpek Proteinli Şampuan
Gerçek ipek proteinleriyle saçın içine işleyerek saç telini içten dışa besler. 
(Saçlarımın,bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri yumuşaklığında ve parlaklığında bir fark gözlemlediğimi söyleyebilirim.)


Saçlarınızın daha sağlıklı görünmesini ve daha sağlıklı uzamasını sağlar.
(Saçlarıma şampuan ve saç kreminin dışında yağ ve maskelerle bakım yaptığım için saçlarımın uzamasında hangisinin daha fazla payı olduğunu ne yazık ki söyleyemeceğim.)

İpek Proteini saç tellerini bir film tabakası gibi sararak nem kaybını önler.
(Saçlarıma bir nem takviyesi sağladığını söyleyebilirim.)
İçeriğindeki renk koruyucular sayesinde rengin saça sabitlenmesine,zenginliğini ve parlaklığını daha uzun süre korumasına yardım ederken,aynı anda saçınızı ipek yumuşaklığına kavuşturur.
(Saçlarımı yaklaşık 5 aydır boyatmadığım için haliyle boya aktı,yani bu şampuanın renk sabitleme ve koruma özelliği hakkında da net birşey söylemem pek mümkün değil)

Zaman içinde incelmiş saçları kökten uca ve içten dışa besleyerek koruma altına alır.
(Saçlarımda herhangi bir kalınlaşma gözlediğimi söyleyemem fakat bu zaman alacak bir durum olduğu için birkaç şişe bitirince gerçekleşebilir.)
Saçları kurutmaz,elektriklendirmez.
(Bu maddeye kesinlikle katılıyorum,duştan sonra elektriklenen,ayaklanan saçlarım bu şampuandan sonra çok daha sakinleşti :D elektriklenmeyi ve kabarmayı azalttığını söyleyebilirim :) )
Her saç tipi için uygundur.
(Benim saçlarım ince telli ve uçlar kuru,dipler kısmen yağlıdır. Saçlarımda bir yağlanma gözlemlemedim )
Ayrıca saçlarımda bir dolgunluk ve parlaklık gözlemlediğimi söylemeden geçmek istemiyorum :)
SLS, Paraben ve tuz içermez.
(Kullandığı şampuanın temiz içerikli olmasına dikkat edenler için bu madde gayet iç açıcı görünüyor değil mii ? :)   )







Şampuanı tasarımı bilindik şampuanlardan farklı olması hoşuma giden bir özellik oldu :)

Özellikle kapak kısmı bana çok kullanışlı ve farklı geldi :)






Therasilk İpek Proteinli Saç Kremi

Şampuan için bahsettiğim tüm özellikler saç kremi için de geçerli :)

Saçlarımın duştan sonra elektriklenip kabarmamasında saç kreminin daha büyük bir payı olduğunu düşünüyorum.




Bu şampuan ve saç kremini denemek isterseniz,rahatlıkla online sitesinden sipariş verebilirisiniz :)



Okuduğunuz için teşekkürler,bir sonraki yazımda görüimek üzereeeee ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder