25 Nisan 2016 Pazartesi

Revox Saç Maskesi Yorumlarım

Yeni haftadan herkese merhabalar ! :)

Nisan ayının son pazartesi günü nasıl geçiyor bakalım ? 
Umarım herkesin günü harika geçiyordur ve bu hafta harika haberler duyacağımız bir hafta olur inşallah :)

Bugün sizlere birkaç aydır kullandığım ve geçenlerde bitirip artık yorumlamaya hazır olduğum bir üründen bahsedeceğim :)
Saç ürünlerine zaafım olduğunu artık anlamışsınızdır bence :))
Özellikle saçıma iyi geleceğini düşündüğüm ürünleri daha düzenli kullanmaya özen gösteriyorum :)

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün ise Şubat ayında katıldığım #guzellikaskina etkinliğinde tanışma fırsatı bulduğum Revox markasına ait saç maskesi 


Bu markayı eminim daha önce birçok yerde duymuşsunuzdur :)
Bende bu markayla tanışmadan önce ürünleri gerçekten çok  merak ediyordum.
Özellikle At Kuyruğu bitkisinin saç uzatma konusundaki etkilerini birçok yerde okumuşken bu ürünlerin dikkatimi çekmemesi için hiçbir sebep yok ortada :)




Bu ürünün vaad ettiklerinden kısaca bahsettikten sonra bendeki etkilerinden bahsedeceğim :)
Saç dökülmesini engellemeyi ve saç derisini onarmayı vaad ediyor,
Saçları daha sağlıklı bir görünüme kavuşturmayı,daha parlak ve daha kolay şekillenebilirliğe kavuşturmayı vaad ediyor.
Paraben içermiyor +
Bitkisel formülü sayesinde boyalı saçlar dahil,tüm saç tipleri için uygun.
Formülünde bulunan buğday proteini sayesinde cilt ve saçta koruyucu tabaka oluşturup kurumalarına engel olmayı vaad ediyor.
Saç köklerini güçlendirip saç büyümesine yardımcı olmayı ve kırıkları önlemeyi vaad ediyor.
İçeriği



Ürünün boyutu 250 ml.
Doğru kullanımda bereketli bir ürün.


Benim Yorumlarım :)


Öncelikle kokusundan bahsetmek istiyorum,ba-yıl-dım ! ve oldukça kalıcı bir etkiye sahip :)
Yapısı kremden biraz daha sıvı bir formda,
Ben saçlarımı şampuanlayıp duruladıktan sonra tüm saçıma dipten uca kadar yedirip masaj yaparak uyguladım ve saçlarımda 5-7 dakika arası beklettim daha sonra ılık su ile duruladım.
Haftada 2 kez kullandım :)
Benim saç tipim;ince telli,boyalı ve uçları kuru bir yapıya sahip.
Saçlarımda hiçbir şekilde bir kuruluğa sebep olmadı.
Aksine ! Saç uçlarımdaki kuruluğa iyi geldiğini söylemek istiyorum.
Saç uçlarımdan açıkça fark ettim ki çok daha yumuşak ve parlak bir görüntüye kavuştu.
Tüm saçıma verdiği yumuşaklık açık ara olarak bu maskenin en sevdiğim özelliği oldu :)
Vaad ettiklerinin arasından benim saçlarımda gerçekleşmeyen tek durum ise saç dökülmemi engellemedi malesef.. 
Ancak özellikle bahar aylarına girdiğimiz zamanlardan itibaren saç dökülmem çok fazlalaştığı için bunun sebebini maske de aramıyorum açıkçası mevsim değişikliğinden olduğunu düşünüyorum.
Onun dışında üründen oldukça memnun kaldım.
Bence duşta kullanılan bir saç maskesinden beklenen ve  vaad ettikleri çoğu şeyi gerçekleştiriyor.
Saçlarında özellikle çok fazla kuruluk ve matlaşma sorunu yaşayanlara kesinlikle öneriyorum :)
Umarım sizin için yararlı bir yazı olmuştur,okuduğunuz için teşekkür ederim :)

HOŞÇAKALIN ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder